wtorek, 23 kwietnia 2013

Zaproszenie do współpracy


Zbliża się koniec zajęć. W poniedziałek ostatnie zajęcia z autoprezentacji, ostatnie referaty i... podsumowanie. Spróbujemy wspólnie ocenić co nam się udało, co nie i co warto robić dalej. Ja również eksperymentowałem z e-portfolio. Sam czy ze studentami - jeszcze tego nigdy nie robiłem. Dlatego zależy mi na Państaw opiniach. Do 29 kwietnia będzie czas na uzupełnienie wszelkich zaległości i możliwość podwyższenia oceny (propozycje w poniedziałek). Agregator e-portfolio wygląda całkiem ciekawie. Stąd moje zaproszenie do współtworzenia w przyszłości (tylko dla chętnych) zawartości "strony głównej". Z wielką przyjemnością zamieszczał będę Państwa materiały (w dowolnym terminie nadesłane):
  • Recenzje i omówienia poszczególnych e-portfolio (co ciekawego od strony koncepcyjnej, technicznej itd.). 
  • Recenzje książek i stron internetowych, związanych z e-portfolio i CV czy szukaniem pracy w branżach biotechnologicznych i biologicznych. 
  • Linkowanie ciekawych blogów. 
  • Interesujące, krótkie teksty związane z szukaniem pracy i relacje ze staży. 
  • Technikalia – porady techniczne, informacje o programach itd., co i jak, zrobić. 
  • Ciekawe teksty z własnych blogów i e-portfolio.
St. Czachorowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz